Přípojka vody

03.04.2019

Bez vody to prostě nejde - bylo tedy nutné zajistit vlastní přípojku.

Před domem (cca 6m) na obecním pozemku byl hydrant. Pan projektant měl za úkol zjistit jestli je možné se od něj připojit. Vypracoval projekt pro přípojku vody. Osobně jsem jí zanesla na vodárny Brno Lesná, kde jsme měsíc čekali na kladné stanovisko.

Stanovisko jsme měli. Bylo možné se od hydrantu napojit... pokud by to nešlo, museli bychom udělat protlak pod silnicí... Ke stanovisku jsme dostali i informace o zřízení přípojky.

Stanovisko jsem přikládala ke všem dokumentům, které jsem měla pro SÚ k ohlášce celé novostavby. SÚ vše posvětil, my dostali povolení, kde byla i zmínka o souhlasu k vybudování vodovodní přípojky.

S ohláškou jsem potom zašla na vodárnu se sídlem v Rosicích, kde jsem podepsala smlouvu.

Nic už nebránilo udělat výkopy až k hydrantu a usadit šachtu.

Potom jsme oznámili vodárnám v Rosicích, že máme vše připravené. Hoši od vodáren připravili veškeré potrubí a usadili náš nový hydrant, geodet zaměřil a voda tekla. Vše bylo naprosto bez problémů.

Náklady na přípojku:

Projekt........3 000kč

Výkopy.........0 kč/samodomo kopání

Šachta..........6 000kč

geodet a materiál, který vodárny účtovali 8 000kč

celkem..........17 000kč

Rodina Sokolikova
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky